onsdag 6. mai 2009

Jeg vant!!

Jeg vant, jeg vant!!! Scrapping the music annonserte i dag lille meg som vinneren av sang #9, som var "Smaken av honnig". Utrolig, utrolig artig!!!

Tusen tusen takk!!!!

Begrunnelsen:

Vi syns fargevalget her er helt perfekt. De duse fargene i bakgrunnen gjør at bildene med den klargule løvetannen popper ut av LOen, og kommer veldig fint i fokus. Dette er en herlig, vårlig gutte-Lo. Blir bare mer og mer glad i denne jo mer vi ser på den. Oppsettet framhever bildene. Nydelige detaljer i pynten.
Vi likte denne veldig godt. Herlige duse farger.En skikkelig flott LO!!:)

6 kommentarer:

{ Kristina } sa...

Gratulerer med seieren! :) Nydelig layout.

Vibeke sa...

Gratulerer så mye Anette!! Utrolig flott LO!!!:)

Maria sa...

Grattis, dette fortjente du virkelig! OG så er jeg jo litt stolt for jeg var der når du laget den og den tok jeg på!

Så dere som vil ha autografer, bare still dere i kø!

Du er rå! ;)

Klem
Maria

Renate sa...

Digger denne LOen Anette. Du er en kunstner!

MN sa...

Gratulerer! Den er kjempeflott!
Nydelige farger. (Helt sant, assa... *lol*)

Hege sa...

Gratulerer så mye med seieren!! EN nydelig LO!