tirsdag 22. januar 2008

Scrappekrigen...

... er i gang. Krigen byr på store utfordringer, og det er morsomt. Forrig oppgave var freestyle, med "found objekt". Ikke så veldig begeistra for freestyl til mine bilder, men dette var selvfølgelig en utfording jeg ikke kunne la være. Resultatet kom på delt 1. plass i gruppa mi, og det er jo ikke værst synes nå jeg.



Ellers er jeg ferdig med månedens diva, og krigens tredje oppgave i dag. Nå koser jeg med neste ukes skisse-o-mainia. Ellers ligger en halvferdig LO her, som er til skissekonkurransen på Scrappiness, også oppdaget jeg at det foregikk en cup på Papirgleder, den vil jeg være med på hvis jeg får tid... Scrappedugnaden er unnagjort...



Ellers på hjemmebane begynner gutta og bli friske. Noah hadde siste legebesøk i går, og alle prøver var fine, så i morgen blir det barnehage!!! Fjerde dage siden jul..

3 kommentarer:

Maya sa...

Så stilig LO du har laget - skikkelig kreativt med de huskebildene :-))

Wenche sa...

Så stilig LO. KJempeide det der. Veldig kreativt.
Har forresten en utfordring til deg i bloggen min.

Anonym sa...

Så kul - og så ikke deg *he he* Snart treff igjen, så da blir det scrappeskravling *gledemeg*
Ligger utfordring til deg i bloggen min ;)